Najnowsze komentarze
Super :-) w najbliższy weekend prz...
Pomniejsze duperele tez robię sam ...
Wielkie dzięki , takiego opisu szu...
@Topik, dzięki za uwagi! Ad. Do...
dokręcając pokrywę głowicy jako dr...
Więcej komentarzy
Moje miejsca
<brak wpisów>
Moje linki
<brak wpisów>

06.06.2015 23:45

Parkowa pętla

W środę po delikatnych pertraktacjach dostałem zielone światło na niewielką przejażdżkę w ramach relaksu. Od dawna chciałem zrobić sobie pętęlkę po parkach krajobrazowych.

Mapa

Trasa startuje w Grodzisku Mazowieckim jak i tam się kończy. Biegnie poprzez Kampinos a potem niewielki fragment Bolimowskiego Parku Krajobrazowego oraz Puszczę Mariańską. Nie liczyłem na zbyt wiele, gdyż nie chciałem się zapuszczać w głuszę samotnie, zresztą czas miałem mocno ograniczony, dlatego też trzymałem się głównych dróg.

W zasadzie nie ma co wiele opisywać. Trasa do Kampinosu i do Skierniewic super, najfajniejszy fragment w samym Kampinowskim Parku, las zielono, świetne powietrze. Punkt kulminacyjny ogromna sowa przelatująca 1 metr przed motocyklem. Cieszę się że moje 125 jest na prawdę ciche, liczę że nie płoszyłem zwierzyny. W miejscowości Górki w środku parku zrobiłem sobie śniadanie w towarzystwie lokalnego sępa (na zdjęciach poniżej). Spora część trasy w parku to asfalt, chwilę szutry, więc nieco wolniejszy odcinek ale za to bardzo ciemny, jakby przez zielony tunel, super sprawa. Do Skierniewic jeszcze było w miarę spoko.

W Chodakówku jest miejsce urodzenia Fryderyka Chopina, nie dane było mi zwiedzić ze względu na ramy czasowe, ale kiedyś nadrobię. Droga dalej fajna. Zrobiło się nieco nudniej za Skierniewicami, drogi proste stąd nieco nudne. Ale można odżyć, odkleić się na chwilę od miejskiego zgiełku, ruch niewielki, tylko wiatr w nogawkach :)

Do samego Kampinosu 35 minut drogi od zamknięcia bramki, na pewniaka kiedyś jeszcze podjadę.

Załączam kilka fotek poniżej i pozdrawiam,

LwG!

 

 

 

 

 

 

 

 

Komentarze : 4
2015-06-15 23:57:34 Katje

Piękne fotki! Rozmarzyłam się.

2015-06-08 11:02:09 tosyu

Prędkość miałem poniżej skuterowej, starałem się uważać.

Jest tam bardzo pięknie, szczególnie w takie ciepłe dni. Musi być jeszcze fajniej jesienią kiedy drzewa łapią różne kolory.

2015-06-08 08:16:37 klurik

Bardzo lubię te okolice, tylko na zwierzynę trzeba uważać.

2015-06-07 13:20:13 left 4 dead

kurde,ale pięknie!

  • Dodaj komentarz

Tagi

ćwiczenia (2), autostrada (1), blokada (1), cbf (1), cbf125 (20), deszcz (2), diy (1), droga (5), fotki (7), gleba (1), moto (1), nauka (1), osobówki (1), pogoda (1), po szlifie (2), ranek (2), regulacja świateł (1), szlif (1), warsztat (3), Wideo (1), wiosna (2), wycieczka (1), Wypadki (4), YouTube (1), zawory (1)

Kategorie